Flower Clip Art
Flower Clip Art Graphics

Wednesday 28 December 2011

Welcome 2012 . .~

Assalamualaikum . ..
holla bloggers . .!!
tittle for today is Welcome 2012 . 

.
oh ya .. tak lama lagi . tahun 2011 akan melabuhkan tirai nya dan tahun 2012 akan membuka tirai nya . .hurmmm . .segala yang berlaku pada tahun 2011 , kita jadi kan tauladan .. yang baik kita simpan , yang buruk kita buangkan . .mula kan hidup baru paa tahun 2012 nieh oke . .lupakan pada kesilapan yang lalu . .belajar dari kesalahan lalu . .aq sendrir pun banyak perkara yang buruk berlaku pada tahun 2011 ..hurmm . kita tutup buku lama , dan bukak buku baru . .oke . :) . .menjelangnya tahun 2012 , bermaksud aq dah berumur 15  tahun .. dah boleh amik PMR *mmg kena amik pun* . .takut tu memang lah , tapi kena kuatkan semangat tuk PMR , and untuk kebahagian parent aq . .selain tu  , untuk family , friends , teachers ,and yang paling penting ialah untuk  Allah s.w.t . . .tu lah yang paling penting dalam segala - galanya . .. so , untuk tahun 2012 nieh , aq harap kan tahun yang bermakna buat aq . .tahun yang penuh dengan keceriaan , kegembiraan *sama jew tu* , dan rezeki yang melimpah ruah . .Amin .. .!!
untuk tahun 2012 nieh , aq dah nekad untuk berubah  . .mybe lam 70% kowt . .dah tak nak ambil tahu pasal tudung pendek , mengedik sana sini , gadoh ngan kawan , and anothers thing  . .tahun 2012 nieh , aq nak jadikan tahun untuk aq menjadi diri sendiri . .aq nak diri aq yang dulu . .yang besa-besa ja . ..i hope i can do that . ..wish me oke . :!!
hurmm , . . .ahun PMR , tahun yang amat aq takut kan . .aq sendiri pun tak tahu napa . .mybe aq takut fail lam exam kowt . .entah lar . .hurmmm . .
oke lah .. just over here aq bercerita . .bubbye :)


Credit by: 
Nurul Zatulanis Azmi Murad

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum . .:)
Terima kasih sebab sudi baca entry ni :)
sila tinggalkan pendapat anda disini :)